10 lat gwarancji na materace eve

Cieszymy się, że możemy zaproponować Ci aż 10 lat gwarancji na materac. Jesteśmy pewni jakości produktu, który Ci proponujemy i przekonani, że materace eve spełniają najwyższe standardy w przypadku użytku domowego.

Poniższa gwarancja jest całkowicie bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z obowiązującego prawa. 10-letnia gwarancja działa zgodnie z zasadami i warunkami określonymi poniżej.

Co obejmuje gwarancja?

Gwarancja obejmuje wady materiału i wykonania powstałe wyłącznie w przypadku użytkowania domowego pod warunkiem korzystania z materaca zgodnie z zasadami określonymi w sekcji "Pytania" (FAQ):

  • Zmiany fizyczne, w wyniku których widoczne są wgłębienia większe niż 2,5 cm, pod warunkiem, że wgłębienia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania materaca opisanego w FAQ.
  • Wady fizyczne materaca powodujące rozszczelnienie lub rozdzielenie materiału świadczące o niewłaściwym korzystaniu z materaca.
  • Wady zamka błyskawicznego lub tkanin pokrowca materaca. Wady te nie upoważniają do wymiany materaca, jedynie do wymiany pokrowca.

Prosimy, byś zachował potwierdzenie transakcji, które wysyłamy na Twój adres mailowy po zakupie. W przypadku jego braku zastrzegamy sobie prawo do odmowy reklamacji w ramach gwarancji. Poniższa gwarancja odnosi się wyłącznie do originalnie zakupionego produktu, nie może być przeniesiona na osoby trzecie i odsprzedana.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji “Co obejmuje gwarancja”.

Dla przykładu, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie zostały tu ujęte):

  • Normalne zmniejszenie się twardości najwyższej pianki, która nie wpływa na jakość korzystania z materaca i jest zjawiskiem normalnym. Obejmuje ono ugięcia mniejsze od 2,5 cm, co zostało wyszczególnione w FAQ;
  • Zniszczenia powstałe w wyniku użytkowania materaca takie jak podrapania, zalania.
  • Niedopasowanie do osobistych oczekiwań ;
  • Przeznaczenie inne, niż do użytku domowego;
  • Wykorzystanie, które nie jest w zgodzie z opisem zawartym w sekcji FAQ;
  • Użycie siły lub zniszczenie materaca, które powodują wady, takie jak spalenie, rozdarcie, nacięcia, plamy.;
  • Ekspozycja materaca na niskie temperatury przez dłuższy okres, co może powodować trwałe uszkodzenie produktu
  • Pleśń, bród, zapach wynikające z niedbałości o materac. Więcej informacji na ten temat znajduje się w FAQ
  • Reklamacja, która nie dotyczy oryginalnie nabytego produktu
  • Każdy materac (wyprodukowany przez Eve lub nie) sprzedawany przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve.
  • Zwroty materaca, który nie został otwarty w ciągu miesiąca od daty dostarczenia
  • Każdy materac, którego dotyczą sformułowania "jest jak", "wstępnie przygotowany", "regenerowany", "używany", "zwrócony", "odnowiony" lub inne, oznacza, że materac nie jest "nowy" lub "pierwszej jakości", czyli został wcześniej zakupiony lub użytkowany przez kogoś innego.
  • Wymiana materaca Eve z powodu wadliwego pokrowca (w przypadku gdy jedynie uszkodzony jest pokrowiec zastrzegamy sobie prawo do wymiany wyłącznie pokrowca a nie całego materaca).
  • Reklamacje, które nie zostały zgłoszone oficjalnie przez kontakt mailowy podany na stronie witaj@sleepeve.pl
  • Reklamacje, które są niezgodne z procedurą postępowania opisaną w gwarancji "Co należy zrobić, by zgłosić reklamację w ramach gwarancji"

Od kiedy obowiązuje gwarancja?

Gwarancja rozpoczyna się w dniu dostarczenia materaca i jest ważna przez kolejne 10 lat.

Co należy zrobić by zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

Jeśli uważasz, że jest to wada objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta który:

  • Poprosi Cię o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
  • Poprosi o przesłanie potwierdzenia zakupu wysłanego na skrzynkę mailową po dokonaniu transakcji;
  • Poprosi o przesłanie dokumentacji fotograficznej zarówno całego produktu jak i detalu, którego dotyczy reklamacja. Brak takiej dokumentacji może skutkować opóźnieniem w wymianie bądź niedostarczeniem materaca;
  • Zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki i ewentualnie związane z reklamacją testy, które mogą wiązać się z wysłaniem materaca do technologa, biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji i przedstawione dowody. Jeśli eve nie pokryje kosztów a Ty zdecydujesz się zrobić to na własną rękę w przypadku uznania reklamacji, eve zwróci uzasadnione koszty transportu i ewentualnych badań zorganizowanych przez Ciebie ( pod warunkiem przedstawienia dowodu, że takie koszty są kwalifikowalne)
  • Pomoże zorganizować odbiór wadliwego materaca albo wysyłkę nowego pokrowca w przypadku gdy reklamacja dotyczy wady samego pokrowca;
  • Co robimy, kiedy mamy to wszystko od Ciebie?

    Wszelkie dowody, jakie otrzymamy w ramach roszczenia gwarancyjnego, zostaną przeanalizowane i ocenione przez eve. Po otrzymaniu dowodów, zadecydujemy według naszego wyłącznego, rozsądnego uznania, czy roszczenie jest objęte gwarancją. Jeśli jest objęta gwarancją:

    • naprawimy wadliwy materac na nasz koszt lub zastąpimy go, na nasz koszt, tym samym modelem lub porównywalnym;
    • zwrócimy Ci wszystkie uzasadnione i poniesione przez Ciebie koszty wysyłki materaca czy testów ( wyłącznie w przypadku dostarczenia dowodu, że koszty są uzasadnione);
    • prześlemy naprawiony lub wymieniony materac z powrotem do Ciebie na nasz koszt. Przy czym dostawa jest możliwa wyłącznie do kraju do którego było dostarczone oryginalne zamówienie.
    • Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją zapytamy Cię czy chcesz byśmy wysłali Ci materac na Twój koszt, czy zniszczyli materac (na nasz koszt). Jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymamy od Ciebie decyzji, zniszczymy materac na nasz koszt

      Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany bądź zamiany materaca na wyższy model?

      Wymieniony lub naprawiony materac, który możesz otrzymać w ramach pomyśnie rozpatrzonej reklamacji podlega tej samej gwarancji jak oryginalnie zakupiony materac. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymieniony lub naprawiony materac to jego okres gwarancji jest liczony od daty dostarczenia oryginalnego materaca.

      W przypadku gdy zdecydujesz się na zamianę materaca na wyższy model, otrzymasz nową, 10-letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia zamienionego materaca.

      Co w przypadku gdy chcę wyłącznie zwrot pieniędzy?

      Niniejsza gwarancja nie daje możliwości zwrotu pieniędzy. reguluje natomiast wszystkie kwestie związane z naprawą czy wymianą w przypadku uznania reklamacji.

      Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać materac i inne przedmioty objęte gwarancją?

      Gwarancja obsługiwana jest przez:

      Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londra, NW1 8AH.

      Prosimy skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod witaj@sleepeve.pl, by rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane. Zespół obsługi klienta zorganizuje odbiór materaca z dowolnego miejsca w kraju do którego dostarczony był materac w ramach zamówienia.

    3-letnia gwarancja na matę eve

    Cieszymy się, że możemy zaproponować Ci aż 3 lat gwarancji na matę. Jesteśmy pewni jakości produktu, który Ci proponujemy i przekonani, że produkty eve spełniają najwyższe standardy w przypadku użytku domowego.

    Poniższa gwarancja jest całkowicie bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z obowiązującego prawa. 3-letnia gwarancja działa zgodnie z zasadami i warunkami określonymi poniżej.

    Co obejmuje gwarancja?

      Gwarancja obejmuje wady materiału i wykonania powstałe wyłącznie w przypadku użytkowania domowego pod warunkiem korzystania z maty zgodnie z zasadami określonymi w sekcji "Pytania" (FAQ):

      • Zmiany fizyczne, w wyniku których widoczne są wgłębienia większe niż 2 cm, pod warunkiem, że wgłębienia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania maty lub położenia jej na niewłaściwym podłożu.
      • Wady fizyczne maty powodujące rozszczelnienie, pęknięcie lub rozdzielenie materiału świadczące o niewłaściwym korzystaniu z materaca.
      • Wady zamka błyskawicznego lub tkanin pokrowca maty. Wady te nie upoważniają do wymiany maty jedynie do wymiany pokrowca.

      Czego nie obejmuje gwarancja?

      Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji “Co obejmuje gwarancja”.

      Dla przykładu, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie zostały tu ujęte):

      • Zwiększenie miękkości, które nie wpływa na jakość korzystania z maty i jest zjawiskiem normalnym. Obejmuje ono wgłębienia mniejsze od 2 cm, co zostało wyszczególnione w FAQ;
      • Użycie siły lub zniszczenie maty, które powoduje wady, takie jak spalenie, rozdarcie, nacięcia, plamy.;
      • Wymiana maty eve z powodu wadliwego pokrowca (w przypadku, gdy jedynie uszkodzony jest pokrowiec zastrzegamy sobie prawo do wymiany wyłącznie pokrowca a nie całej maty);
      • Każda mata (wyprodukowany przez eve lub nie) sprzedawany przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve;
      • Każda mata, której dotyczą sformułowania "jest jak", "wstępnie przygotowana", "regenerowana", "używana", "zwrócona", "odnowiona" lub inne, oznaczające, że mata nie jest "nowa" lub "pierwszej jakości", czyli została wcześniej zakupiona lub użytkowana przez kogoś innego.
      • Kiedy rozpoczyna się gwarancja?

        Gwarancja rozpoczyna się w dniu dostarczenia maty i jest ważna przez kolejne 3 lata.

        Co należy zrobić, by zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

        Jeśli uważasz, że jest to wada objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, wysyłając maila na adres: witaj@sleepeve.pl. Nasz zespoł:

        • Poprosi Cię o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
        • Poprosi o przesłanie potwierdzenia zakupu wysłanego na skrzynkę mailową po dokonaniu transakcji;
        • Poprosi o przesłanie dokumentacji fotograficznej zarówno całego produktu jak i detalu, którego dotyczy reklamacja. Brak takiej dokumentacji może skutkować opóźnieniem w wymianie bądź niedostarczeniem maty;
        • Zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki i ewentualnie związane z reklamacją testy, które mogą wiązać się z wysłaniem maty do technologa, biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji i przedstawione dowody. Jeśli eve nie pokryje kosztów a Ty zdecydujesz się zrobić to na własną rękę w przypadku uznania reklamacji, eve zwróci uzasadnione koszty transportu i ewentualnych badań zorganizowanych przez Ciebie ( pod warunkiem przedstawienia dowodu, że takie koszty są kwalifikowalne).
        • Co robimy, kiedy mamy to wszystko od Ciebie?

          Wszelkie dowody, jakie otrzymamy w ramach roszczenia gwarancyjnego, zostaną przeanalizowane i ocenione przez eve. Po otrzymaniu dowodów, zadecydujemy według naszego wyłącznego, rozsądnego uznania, czy roszczenie jest objęte gwarancją. Jeśli jest objęta gwarancją:

          • Naprawimy wadliwą matę na nasz koszt lub zastąpimy go, na nasz koszt, tym samym modelem lub porównywalnym;
          • Zwrócimy Ci wszystkie uzasadnione i poniesione przez Ciebie koszty wysyłki maty czy testów ( wyłącznie w przypadku dostarczenia dowodu, że koszty są uzasadnione);
          • Prześlemy naprawioną lub wymienioną matę z powrotem do Ciebie na nasz koszt. Przy czym dostawa jest możliwa wyłącznie do kraju, do którego było dostarczone oryginalne zamówienie.
            • Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją, zapytamy Cię ,czy chcesz byśmy wysłali Ci matę na Twój koszt, czy zniszczyli matę (na nasz koszt). Jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymamy od Ciebie decyzji, zniszczymy poddamy matę utylizacji na nasz koszt.

              Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany bądź zamiany maty na wyższy model?

              Wymieniona lub naprawiona mata, który możesz otrzymać w ramach pomyślnie rozpatrzonej reklamacji, podlega tej samej gwarancji jak oryginalnie zakupiony produkt. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymienioną lub naprawioną matę, to jej okres gwarancji jest liczony od daty dostarczenia oryginalnej maty.

              W przypadku, gdy zdecydujesz się na zamianę maty na wyższy model, otrzymasz nową, 3-letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia zamienionej maty.

              Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać matę eve i inne przedmioty objęte gwarancją?

              Gwarancja obsługiwana jest przez:
              Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londyn, NW1 8AH.

              Prosimy skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod witaj@sleepeve.pl, by rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane. Zespół obsługi klienta zorganizuje odbiór maty z dowolnego miejsca w kraju, do którego dostarczona była w ramach zamówienia mata.

    3 lata gwarancji na poduszki Eve Sleep

    Poduszki eve spełniają najwyższe standardy i objęte są 3-letnią gwarancją w przypadku zastosowania domowego

    Poniższa gwarancja jest bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z istniejącego prawa. 3-letnia gwarancja obowiązuje zgodnie z zasadami i warunkami opisanymi poniżej

    Co pokrywa gwarancja?

      Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne powstałe wyłącznie podczas użytkowania domowego.

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji “Co obejmuje gwarancja”. Przykładowo, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie są tu wymienione): :

    • Normalny wzrost miękkości i wyrobienia materiałów czy zużycie wynikające z eksploatacji
    • Niedopasowanie do oczekiwań
    • Nieprawidłowe czyszczenie i utrzymanie poduszki
    • Gwarancja nie obejmuje zwykłych śladów używania takich jak rysy, zadrapania, przedarcia.
    • Poduszki (wyprodukowane przez Eve lub nie) sprzedawane przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve
    • Poduszka zakupiona i określana: "jak nowa", "odnowiona", "używana", "zwrócona", "z drugiej ręki" czy jakkolwiek inaczej co wskazywałoby na to, że poduszka nie jest nowa czy była wcześniej użytkowana przez innych.
    • Od kiedy obowiązuje gwarancja?

      Gwarancja obowiązuje od dnia doręczenia poduszki i trwa przez kolejne 3 lata od tej daty.

      Co należy zrobić by zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

      Jeśli uważasz, że jest to wada objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta który:

      • Poprosi Cię o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
      • Pomoże zorganizować odbiór poduszki
      • Zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji.

      Co robimy, kiedy mamy wszystko od Ciebie?

      Po otrzymaniu poduszki oraz wymaganych informacji, poddamy towar testom. Na tej podstawie zadecydujemy, wyłącznie wg własnej opinii, czy Państwa reklamacja jest objęta gwarancją. Jeśli jest ona objęta gwarancją:

      • naprawimy poduszkę bądź zastąpimy ją tym samym produktem lub porównywalnym;;
      • pokryjemy koszty naprawy, części zamiennych, pracy, podróży, wysyłki, naprawy i dostawy;
      • prześlemy naprawioną bądź wymienioną poduszkę z powrotem do Ciebie.

      Jeśli nie jest objęta gwarancją, poprosimy byś zadeklarował czy chcesz byśmy przesłali Ci poduszkę z powrotem (na własny koszt), czy chcesz się jej pozbyć (także na własny koszt).

      Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany lub zamiany poduszki na wyższy model?

      Wymieniona bądź naprawiona poduszka, która nie została wymieniona na droższy model podlega tej samej gwarancji jak oryginalna poduszka. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymienioną poduszkę, która jest identyczna jak oryginalna, okres gwarancji wymienionej poduszki rozpoczyna się od daty dostarczenia oryginalnej poduszki.

      W przypadku gdy zdecysujesz się na wymianę poduszki na wyższy model, otrzymujesz nową, 3-letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia nowo zakupionej poduszki.

      Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać pościel i inne przedmioty objęte gwarancją?

      Gwarancja obsługiwana jest przez:

      Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londra, NW1 8AH.

      Proszę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod hello@sleepeve.pl, by rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane

    2 lata gwarancji na ochraniacz eve Sleep

    Cieszymy się, że możemy zaproponować 2 lata gwarancji na ochraniacz. Jesteśmy pewni jakości produktu, który Ci proponujemy i przekonani, że ochraniacz eve spełni najwyższe standardy w przypadku użytku domowego.

    Poniższa gwarancja jest całkowicie bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z obowiązującego prawa. 2-letnia gwarancja działa zgodnie z zasadami i warunkami określonymi poniżej.

    Co pokrywa gwarancja?

      Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne powstałe wyłącznie podczas użytkowania domowego.

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji “Co obejmuje gwarancja”. Przykładowo, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie są tu wymienione): :

    • Normalny wzrost miękkości i wyrobienie materiałów czy zużycie wynikające ze standardowej eksploatacji
    • Niedopasowanie do oczekiwań
    • Nieprawidłowe czyszczenie i utrzymanie
    • Gwarancja nie obejmuje zwykłych śladów używania takich jak rysy, zadrapania, przedarcia.
    • Ochraniacze (wyprodukowane przez eve lub nie) sprzedawane przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve nie podlegają gwarancji
    • Ochraniacz zakupiony i określany: "jak nowy", "odnowiony", "używany", "zwrócony", "z drugiej ręki" czy jakkolwiek inaczej, co wskazywałoby na to, że ochraniacz nie jest nowy czy był wcześniej użytkowany przez innych.
    • Od kiedy ważna jest gwarancja?

      Poniższa gwarancja jest ważna 2 lata od daty dostarczenia.

      Co należy zrobić, by zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

      Jeśli uważasz, że wada jest objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta który:

      • Poprosi Cię o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
      • Pomoże zorganizować odbiór ochraniacza
      • Zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji.

      Co robimy kiedy mamy już wszystkie informacje?

      Po otrzymaniu ochraniacza oraz wymaganych informacji, poddamy towar testom. Na tej podstawie zadecydujemy czy Państwa reklamacja jest objęta gwarancją. Jeśli jest ona objęta gwarancją:

      • naprawimy ochraniacz bądź zastąpimy go tym samym produktem lub porównywalnym;;
      • pokryjemy koszty naprawy, części zamiennych, pracy, podróży, wysyłki, naprawy i dostawy;
      • prześlemy naprawiony bądź wymieniony ochraniacz z powrotem do Ciebie.

      Jeśli reklamacja nie jest objęta gwarancją, poprosimy, byś zadeklarował czy chcesz byśmy przesłali Ci ochraniacz z powrotem (na własny koszt), czy chcesz się go definitywnie pozbyć (także na własny koszt).

      Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany lub zamiany ochraniacza na wyższy model?

      Wymieniony bądź naprawiony produkt, który nie został wymieniony na droższy model podlega tej samej gwarancji jak oryginalny produkt. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymieniony ochraniacz, który jest identyczny jak oryginalny, okres gwarancji wymienionego ochraniacza rozpoczyna się od daty dostarczenia oryginalnego ochraniacza.

      W przypadku gdy zdecydujesz się na wymianę ochraniacza na wyższy model, otrzymujesz nową, 2-letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia nowo zakupionego ochraniacza.

      Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać ochraniacz i inne przedmioty objęte gwarancją?

      Gwarancja obsługiwana jest przez:

      Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londra, NW1 8AH.

      Proszę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod hello@sleepeve.pl, by rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane

    2 lata gwarancji na pościel lnianą eve sleep

    Pościel lniana eve spełnia najwyższe standardy i objęta jest 2-letnią gwarancją w przypadku zastosowania domowego.

    Poniższa gwarancja jest bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z istniejącego prawa. 2-letnia gwarancja obowiązuje zgodnie z zasadami i warunkami opisanymi poniżej.

    Co pokrywa gwarancja?

      • Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne powstałe wyłącznie podczas użytkowania domowego.
      • Prosimy, zatrzymaj kopię swojego zamówienia, jako dowód zakupu w przypadku postępowania gwarancyjnego. Będzie ona niezbędna, jeżeli zdecydujesz się zareklamować swój towar. Prosimy, pamiętaj również, że do korzystania z gwarancji ma prawo tylko pierwszy i oryginalny nabywca pościeli. Odsprzedanie pościeli sprawi, że gwarancja przestaje obowiązywać.

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji
    “Co obejmuje gwarancja”.
    Przykładowo, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie są tu wymienione):

    • Zużycie i rozdarcie materiału wynikające z normalnego użytkowania;
    • Niedopasowanie do oczekiwań;
    • Nieprawidłowe używanie pościeli;
    • Użytkowanie pościeli z przeznaczeniem innym, niż domowym;
    • Użycie siły lub zniszczenie pościeli, w wyniku których powstają wady, takie jak spalenie, rozdarcie, nacięcia, plamy;
    • Wystawienie pościeli na działania wysokich temperatur, w wyniku którego powstają rozdarcia lub trwałe uszkodzenia materiału. Pościel lniana powinna być prana w temperaturze 40 stopni i suszona w suszarce bębnowej w niskiej temperaturze.
    • Zwilgotnienie, brud lub zapleśnienie pościeli wynikające z jej niewłaściwego użycia;
    • Każda pościel (wyprodukowana przez eve lub nie) sprzedawana przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve.
    • Reklamacja, która nie dotyczy oryginalnie nabytego produktu;
    • Każda pościel, której dotyczą sformułowania "jest jak", "wstępnie przygotowana", "regenerowana", "używana", "zwrócona", "odnowiona" lub inne, oznacza, że pościel nie jest "nowa" lub "pierwszej jakości", czyli został wcześniej zakupiona lub użytkowana przez kogoś innego.
    • Każde postępowanie gwarancyjne, które nie jest rozpoczęte poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres witaj@sleepeve.pl;
    • Każde postępowanie gwarancyjne, które nie przebiega zgodnie z procedurami reklamacji, opisanymi w zakładce “Co należy zrobić, aby zgłosić reklamację w ramach gwarancji?”

    Od kiedy obowiązuje gwarancja?

    Gwarancja obowiązuje od dnia doręczenia pościeli i jest ważna przez kolejne 2 lata od tej daty.

    Co należy zrobić, aby zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

    Jeśli uważasz, że jest to wada objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta który:

    • Poprosi Cię o potwierdzenie zamówienia, jako dowód zakupu pościeli;
    • Poprosi o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
    • Poprosi o przesłanie zdjęć pościeli ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, gdzie znajdują się wady.
      Opóźnienie związane z przesyłaniem zdjęć może sprawić, że gwarancja zostanie rozpatrzona w późniejszym terminie lub nie zostanie w ogóle rozpatrzona.

    Na podstawie przesłanych informacji, zespół obsługi klienta eve zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki i ewentualnie związane z reklamacją testy, które mogą wiązać się z wysłaniem pościeli do technologa, biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji i przedstawione dowody.

    Jeśli eve nie pokryje kosztów a Ty zdecydujesz się zrobić to na własną rękę w przypadku uznania reklamacji, eve zwróci uzasadnione koszty transportu i ewentualnych badań zorganizowanych przez Ciebie ( pod warunkiem przedstawienia dowodu, że takie koszty są kwalifikowalne).

    Oczywiście, zorganizujemy odbiór wadliwej pościeli albo wysyłkę do Ciebie nowej pościeli.

    Co robimy, kiedy otrzymamy od Ciebie wszystkie dokumenty?

    Po otrzymaniu pościeli oraz wymaganych informacji, poddamy towar testom. Na tej podstawie zdecydujemy, wyłącznie wg własnej opinii, czy Państwa reklamacja jest objęta gwarancją.

    Jeśli jest ona objęta gwarancją:

    • (w pełnej dyskrecji) zastąpimy pościel tym samym, lub porównywalnym produktem;
    • zwrócimy Ci koszty naprawy, części zamiennych, pracy, podróży, wysyłki, naprawy i dostawy;
    • prześlemy naprawioną bądź wymienioną pościel z powrotem do Ciebie. Pościel może być wysłana jedynie do kraju, z którego miało miejsce oryginalne zamówienie.

    Jeśli okaże się, że pościel nie jest objęta gwarancją, prosimy byś zadeklarował,czy chcesz abyśmy przesłali Ci pościel z powrotem (na własny koszt), czy chcesz się jej pozbyć (na nasz koszt). Jeżeli w przeciągu 30 dni nie dostaniemy od Ciebie żadnej odpowiedzi, poddamy pościel recyclingowi (na nasz koszt).

    Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany lub zamiany pościeli na wyższy model?

    Wymieniona bądź naprawiona pościel, która nie została wymieniona na droższy model podlega tej samej gwarancji jak oryginalna pościel. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymienioną pościel, która jest identyczna jak oryginalna, okres gwarancji wymienionej pościeli rozpoczyna się od daty dostarczenia oryginalnej pościeli. W przypadku gdy zdecydujesz się na wymianę pościeli na wyższy model, otrzymujesz nową, 2-letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia nowo zakupionej pościeli.

    Co, jeśli chcę odzyskać swoje pieniądze?

    Gwarancja nie daje Ci prawa zwrotu pieniędzy. Gwarancja obejmuje jedynie zastąpienia wadliwego produktu nowym ale tylko w sytuacji, kiedy zostanie rozpatrzona pozytywnie.

    Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać pościel i inne przedmioty objęte gwarancją?

    Gwarancja obsługiwana jest przez:

    Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londra, NW1 8AH.

    Proszę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod witaj@sleepeve.pl, aby rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane.

    Biuro obsługi klienta zaaranżuje odbiór wadliwej pościeli z miejsca wskazanego przez Klienta na terenie kraju, z którego złożone zostało oryginalne zamówienie.

    5 lat gwarancji na materac eve dla dzieci

    Cieszymy się, że możemy zaproponować Ci aż 5 lat gwarancji na materac dla dzieci. Jesteśmy pewni jakości produktu, który Ci proponujemy i przekonani, że materace eve spełniają najwyższe standardy w przypadku użytku domowego.

    Poniższa gwarancja jest całkowicie bezpłatna i jest rozszerzeniem Twoich praw wynikających z obowiązującego prawa. 5-letnia gwarancja działa zgodnie z zasadami i warunkami określonymi poniżej.

    Co obejmuje gwarancja?

      Gwarancja obejmuje wady materiału i wykonania powstałe wyłącznie w przypadku użytkowania domowego pod warunkiem korzystania z materaca zgodnie z zasadami określonymi w sekcji "Pytania" (FAQ):

      • Zmiany fizyczne, w wyniku których widoczne są wgłębienia większe niż 2 cm, pod warunkiem, że wgłębienia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania materaca opisanego w FAQ.
      • Wady fizyczne materaca powodujące rozszczelnienie lub rozdzielenie materiału świadczące o niewłaściwym korzystaniu z materaca.
      • Wady zamka błyskawicznego lub tkanin pokrowca materaca. Wady te nie upoważniają do wymiany materaca, jedynie do wymiany pokrowca.
      • Wszelki uszkodzenia i pęknięcia wewnętrznego ochraniacza PCV, które nie są wynikiem jego nieprawidłowego użytkowania.

      Prosimy, byś zachował potwierdzenie transakcji, które wysyłamy na Twój adres mailowy po zakupie. W przypadku jego braku zastrzegamy sobie prawo do odmowy reklamacji w ramach gwarancji. Poniższa gwarancja odnosi się wyłącznie do originalnie zakupionego produktu, nie może być przeniesiona na osoby trzecie i odsprzedana.

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją jeśli nie dotyczy żadnej z sytuacji wyszczególnionych w sekcji “Co obejmuje gwarancja”.

    Dla przykładu, gwarancją nie są objęte rzeczy wymienione poniżej (mogą istnieć inne rzeczy, które nie zostały tu ujęte):

    • Normalne zmniejszenie się twardości najwyższej pianki, która nie wpływa na jakość korzystania z materaca i jest zjawiskiem normalnym. Obejmuje ono ugięcia mniejsze od 2 cm, co zostało wyszczególnione w FAQ;
    • Zniszczenia powstałe w wyniku użytkowania materaca takie jak podrapania, zalania.
    • Niedopasowanie do osobistych oczekiwań ;
    • Przeznaczenie inne, niż do użytku domowego;
    • Wykorzystanie, które nie jest w zgodzie z opisem zawartym w sekcji FAQ;
    • Użycie siły lub zniszczenie materaca, które powodują wady, takie jak spalenie, rozdarcie, nacięcia, plamy.;
    • Ekspozycja materaca na niskie temperatury przez dłuższy okres, co może powodować trwałe uszkodzenie produktu
    • Pleśń, bród, zapach wynikające z niedbałości o materac. Więcej informacji na ten temat znajduje się w FAQ
    • Reklamacja, która nie dotyczy oryginalnie nabytego produktu
    • Każdy materac (wyprodukowany przez Eve lub nie) sprzedawany przez dystrybutora, który nie jest autoryzowanym sprzedawcą eve.
    • Zwroty materaca, który nie został otwarty w ciągu miesiąca od daty dostarczenia
    • Każdy materac, którego dotyczą sformułowania "jest jak", "wstępnie przygotowany", "regenerowany", "używany", "zwrócony", "odnowiony" lub inne, oznacza, że materac nie jest "nowy" lub "pierwszej jakości", czyli został wcześniej zakupiony lub użytkowany przez kogoś innego.
    • Wymiana materaca Eve z powodu wadliwego pokrowca (w przypadku gdy jedynie uszkodzony jest pokrowiec zastrzegamy sobie prawo do wymiany wyłącznie pokrowca a nie całego materaca).
    • Reklamacje, które nie zostały zgłoszone oficjalnie przez kontakt mailowy podany na stronie witaj@sleepeve.pl
    • Reklamacje, które są niezgodne z procedurą postępowania opisaną w gwarancji "Co należy zrobić, by zgłosić reklamację w ramach gwarancji"

    Od kiedy obowiązuje gwarancja?

    Gwarancja rozpoczyna się w dniu dostarczenia materaca i jest ważna przez kolejne 5 lat.

    Co należy zrobić by zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

    Jeśli uważasz, że jest to wada objęta gwarancją, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta który:

  • Poprosi Cię o opis i udokumentowanie wady, która Twoim zdaniem jest objęta gwarancją;
  • Poprosi o przesłanie potwierdzenia zakupu wysłanego na skrzynkę mailową po dokonaniu transakcji;
  • Poprosi o przesłanie dokumentacji fotograficznej zarówno całego produktu jak i detalu, którego dotyczy reklamacja. Brak takiej dokumentacji może skutkować opóźnieniem w wymianie bądź niedostarczeniem materaca;
  • Zdecyduje, czy eve pokryje koszty przesyłki i ewentualnie związane z reklamacją testy, które mogą wiązać się z wysłaniem materaca do technologa, biorąc pod uwagę zasadność Twojej reklamacji i przedstawione dowody. Jeśli eve nie pokryje kosztów a Ty zdecydujesz się zrobić to na własną rękę w przypadku uznania reklamacji, eve zwróci uzasadnione koszty transportu i ewentualnych badań zorganizowanych przez Ciebie ( pod warunkiem przedstawienia dowodu, że takie koszty są kwalifikowalne)
  • Pomoże zorganizować odbiór wadliwego materaca albo wysyłkę nowego pokrowca w przypadku gdy reklamacja dotyczy wady samego pokrowca;
  • Co robimy, kiedy mamy to wszystko od Ciebie?

    Wszelkie dowody, jakie otrzymamy w ramach roszczenia gwarancyjnego, zostaną przeanalizowane i ocenione przez eve. Po otrzymaniu dowodów, zadecydujemy według naszego wyłącznego, rozsądnego uznania, czy roszczenie jest objęte gwarancją. Jeśli jest objęta gwarancją:

    • naprawimy wadliwy materac na nasz koszt lub zastąpimy go, na nasz koszt, tym samym modelem lub porównywalnym;
    • zwrócimy Ci wszystkie uzasadnione i poniesione przez Ciebie koszty wysyłki materaca czy testów ( wyłącznie w przypadku dostarczenia dowodu, że koszty są uzasadnione);
    • prześlemy naprawiony lub wymieniony materac z powrotem do Ciebie na nasz koszt. Przy czym dostawa jest możliwa wyłącznie do kraju do którego było dostarczone oryginalne zamówienie.
    • Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja nie jest objęta gwarancją zapytamy Cię czy chcesz byśmy wysłali Ci materac na Twój koszt, czy zniszczyli materac (na nasz koszt). Jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymamy od Ciebie decyzji, zniszczymy materac na nasz koszt

      Jak długo ważna jest gwarancja w przypadku naprawy, wymiany bądź zamiany materaca na wyższy model?

      Wymieniony lub naprawiony materac, który możesz otrzymać w ramach pomyśnie rozpatrzonej reklamacji podlega tej samej gwarancji jak oryginalnie zakupiony materac. Dla przykładu, jeśli otrzymasz wymieniony lub naprawiony materac to jego okres gwarancji jest liczony od daty dostarczenia oryginalnego materaca.

      W przypadku gdy zdecydujesz się na zamianę materaca na wyższy model, otrzymasz nową, 5 -letnią gwarancję, która obowiązuje od dnia dostarczenia zamienionego materaca.

      Kto świadczy usługi gwarancyjne i gdzie należy wysłać materac i inne przedmioty objęte gwarancją?

      Gwarancja obsługiwana jest przez:

      Eve Sleep PLC, North Yard 2, Interchange Atrium, The Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, Londra, NW1 8AH.

      Prosimy skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta pod witaj@sleepeve.pl, by rozpocząć proces reklamacji. Inne formy zgłoszenia nie będą rozpatrywane. Zespół obsługi klienta zorganizuje odbiór materaca z dowolnego miejsca w kraju do którego dostarczony był materac w ramach zamówienia.